Kundeservice

E-post: kundeservice@harlequin.no
Telefon i Norge: 21 93 59 00
Telefontider: 9 -17 mandag-fredag

Spørsmål via e-post som angår bestillinger på hjemmesiden besvares innen 24 timer på hverdager.

Harlequin / HarperCollins Nordic AB
Box 49005
100 28 Stockholm
Sverige

Organisasjonsnummer: 979275536

Betaling & levering

Fakturaspørsmål

Har du valgt faktura som betalingsalternativ, sendes fakturaen direkte til den e-postadressen du har oppgitt ved kjøpet.

Betalingspåminnelse til tross for betalt faktura

Hvis du har betalt en faktura og likevel mottar en påminnelse om denne, kontakt vår kundeservice.

Inkasso

Din faktura blir overlevert til inkasso hvis du ikke har betalt den til tross for at du har mottatt skriftlige betalingspåminnelser. Inntil gjelden er betalt, er du blokkert for ytterligere bestillinger på harlequin.no.

Feil pris på faktura

Hvis du har fått feil pris på din faktura, så kontakt oss slik at vi kan hjelpe deg. Vennligst merk deg dette først:
- Det er alltid den prisen som står oppgitt på bestillingsbekreftelsen som gjelder.
- Tilbudene er alltid tidsbegrenset.

Kredittkontroll av nye kunder

Når du registrerer deg som kunde på harlequin.no, stiller vi et spørsmål til Klarna AB om din betalingsevne. (Det er ingen kredittopplysning og registreres heller ikke som det.) Hvis du har betalingsanmerkninger, forbeholder vi oss retten til å begrense betalingsalternativene eller nekte deg å bli kunde. Du må ha fylt 18 år for å få handle på harlequin.no. Vi forbeholder oss retten til å anullere ordre fra personer som har oppgitt feilaktige personopplysninger og/eller har betalingsanmerkninger. Dine personopplysninger behandles i henhold til norsk lov.

Savner bestillingsbekreftelse

Vi sender alltid en bestillingsbekreftelse med det samme en bestilling kommer inn. Bekreftelsen sendes til den e-postadressen som du oppga da du ble kunde hos harlequin.no. Noen e-postkontoer kan legge bestillingsbekreftelsen i mappen for søppelpost. For å unngå det, legg inn order@harlequin.se som en troverdig avsender. Da vil du motta bestillingsbekreftelser og andre viktige beskjeder direkte i innboksen din i fremtiden. Vi har ingen mulighet til å sende bestillingsbekreftelser på nytt til deg.

Leveranse

Bøkene sendes direkte til din postkasse. Større bestillinger må i visse tilfeller hentes på nærmeste postkontor. Har du valgt faktura som betalingsalternativ, sendes fakturaen direkte til den e-postadressen du har oppgitt ved kjøpet.

Leveringstid

Leveranse skjer vanligvis inom 10-15 dager. Vi tar forbehold om at boken kan være utsolgt, lagerbeholdningen hos våre leverandører, samt eventuelle prisfeil.

Reklamasjon og retur

Hvis du angrer på kjøpet, betales returporto av kunden (pass på at vedlagte følgeseddel ligger igjen i pakken når den returneres). Ved feil på vare eller levering, kontakt vår kundeservice. Angreretten gjelder ikke nedlastbare e-bøker, siden de på grunn av sin karakter ikke kan returneres.

Vare mangler i pakken

Hvis en vare står oppført som sendt på din faktura, men ikke er med i pakken, ber vi deg om å kontakte vår kundeservice.

Jeg har ikke fått pakken jeg har bestilt

Hvis du ikke har fått de bestilte varene innen den oppgitte leveringsfristen, kontakt vår kundeservice.

FAQ

Hvordan leser jeg e-bøker?

Les mer i vår guide Slik fungerer e-bøker, som du finner her.

Kan jeg abonnere på deres bøker?

Ja, vi har flere bokklubber med ulike serier. Les mer her!

Siden henger seg opp eller blir svart når jeg forsøker å legge inn en bestilling. Hvorfor blir det slik, og hvordan kommer jeg videre?

Prøv først å tømme minnehistorikken på pc-en din. Hvis det ikke hjelper, kan du oppdatere til en nyere versjon av webleseren eller prøve en annen webleser. Vi anbefaler sterkt at du bruker enten Mozilla Firefox (kan lastes ned gratis her: http://www.mozilla.org) eller Google Chrome (kan lastes ned gratis her: http://www.google.com/chrome) som weblesere. Hvis du bruker Internet Explorer, anbefaler vi at du oppdaterer til den aller nyeste versjonen her: http://www.microsoft.com/ie

Hvor kan jeg finne informasjon om Harlequinforfattere?

Se siden Våre forfattere, der finner du mye informasjon.

Hva gjør jeg hvis jeg vil oversette Harlequinbøker?

Vi ser helst at våre oversettere enten har jobbet med oversetting tidligere, eller har en akademisk utdannelse i språk. Les mer under Bli oversetter

Hvor finnes nærmeste butikk som selger Harlequinbøker?

Kontakt kundeservice, så hjelper vi deg med å finne en butikk i ditt nærområde.

Hvor skal jeg henvende meg hvis jeg har synspunkter på bokens språk eller innhold?

Send en e-post till kundeservice@harlequin.no, så hjelper vi deg.

Abonnementer

Benytt muligheten til å prøve våre serier – første pakken til halv pris!

Les mer

Nyhetsbrev

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rikelig med spennende tilbud.

Les mer

Visste du at?

  • Vi har over 500 e-bøker
  • Vi tilbyr gratis frakt ved kjøp på over kr 250,-
  • Du kan betale med kort eller faktura

Følg oss